Subscribe:

dijous, 17 de desembre del 2015

Parlem d'escriptors...

Fa uns quants dies em van convidar a una xerrada sobre escriptors i escriptores d'Esplugues, organitzada pel grup d'estudis del poble...Em va fer il·lusió i vaig dir que sí. Us deixo alguna foto que en dona fe...

D'esquerra a dreta el poeta Joan Verdaguer, l'organitzador de l'acte Miquel Caselles, la Roser (llegint un poema) i el Jordi Macarulla, escriptor de novel·la negra.

Em va sobtar veure com s'emplenava el local...Ah i la televisió del poble, va filmar-ho i jo que no havia anat a la pelu, he, he...

Si teniu ganes d'escoltar la xerrada, ho podeu fer a You Tube, clicant AQUÍ

Com podeu veure , us ho he deixat més o menys a la mitat, que és quan vam parlar els tres protagonistes. El presentador, que va esmentar els "lletraferits" que ens han precedit al poble, va llegir deu fulls ( més o menys mitja hora de discurs) i es va fer una mica pesat, per això ja no ho sentireu...Després ja podeu escoltar com parla el Joan, jo al minut 52 i finalment, el Jordi.


Per acabar, en Joan Verdaguer acompanyat d'un músic, van fer un petit espectacle de poesia i música, ja que tenen un grup que es diu, Desperta Ferro i va estar molt bé.

La Roser sense complexes, sempre a prop dels més alts.

M. Roser Algué Vendrells

26 comentaris:

  1. Sóc el primer d'aplaudir-vos, Roser.
    Feu cara de feliços.
    !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, els altres no ho sé, però jo em sentia bé "anímicament", tot i que portava un senyor constipat...
      Petonets, Jordi.

      Elimina
  2. Sí que se us veu contents. Ara mateix t'escolte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahir et vaig contestar el comentari i veig que ha desaparegut...
      Doncs si que estàvem contents, perquè hi havia un bon ambient, malgrat jo tenia un bon constipat!!!
      Petonets, Novesflors.

      Elimina
  3. Se't veu feliç i amb ganes. Enhorabona Roser. Ets un puntal de la cultura, a Esplugues!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que jo intento aparentar sempre una actitud positiva, encara que de vegades, la processó vagi per dins...Moltes gràcies i ja m'agradaria ser encara que fos una petita pedreta cultural!
      Petonets, Xavier.

      Elimina
  4. enhorabona Roser veig que vas estar ben acompanyada ...ara no puc escoltar-te ho faré dissabte ....visca tu i visca la literatura!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, jo no sé com m'ho faig, però sempre surto al costat de persones de bona planta...I visca tots els que gaudim de la cultura, en general!
      Petonets, Elfre...

      Elimina
  5. Jo només dic que la Roser és molta Roser.....ets pots posar al costat dels més alts i més grans....encara que t'auto anomenis...rondinaire!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He,he, rondinaire,( vull dir crítica) espontània, el que penso ho dic, així, a raig...
      Moltes gràcies noi, ai, que em posaré vermella!!!
      Petonets, Joan.

      Elimina
  6. Estan bé aquestes trobades! Que l'olla de la literatura bulli i arribi a tanta gent com sigui possible!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que estan bé, sobretot quan veus que la gent està conscienciada
      i té sensibilitat per compartir...Que no s'apagui el foc, perquè surti un bon brou literari!!!
      Petonets, XeXu.

      Elimina
  7. MOlt bé!! Visca la lletra petita!!

    :-)**

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies noia, doncs si que, visqui molt de temps i ens regali, petita felicitat...
      Petonets, Montse.

      Elimina
  8. Gran testimoniatge.
    Gràcies per compartir aquesta sencillesa plena de bellesa.

    FELIÇ NADAL GUAPA!!!
    Una Abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Olga i Carles, penso que les coses com més senzilles, més belles són...

      Que tingueu també un Bon Nadal, amb alegria i solidaritat.
      Petonets, al dos.

      Elimina
  9. Aquestes coses omplen molt. Felicitats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí Helena, l'autoestima ho agraeix, moltes gràcies i
      molts petonets, brillants com estrelletes!!!

      Elimina
  10. Despre'ns felicitat Roser.
    Bona iniciativa cultural!.

    Abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que sóc una mica transparent jo, els sentiments sempre em delaten...Va ser un acte bonic i amb molt bon rollo!!!
      Petonets, Audrey.

      Elimina
  11. La Roser entre els "grans"! he,he.
    Estàs molt guapa i segur que la teva participació va ser amena i enriquidora, compartint la teva poesia que sempre fa de bon escoltar.
    Vaig a YouTube.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'altre dia a l'escola es va jubilar una companya molt alta i vaig dir que per una vegada volia superar-la; em vaig enfilar en una cadira i és clar, em veig més alta que ella, he, he...vam riure molt!!!
      De poema només en vaig llegir un, perquè m'ho van demanar (a petición popular)...El què havíem de fer principalment, era explicar la nostra trajectòria literària, perquè escrivíem...
      La gent sembla que s'ho va passar bé i jo , també...
      Petonets, Glòria.

      Elimina
  12. Amb enveja sana, per molts anys! T'ho mereixes.
    I, la poesia et mereix.

    Que tinguis molt bones festes, M.Roser.

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies Teresa, no se si m'ho mereixo o no, però si que puc dir que jo hi poso tota la il·lusió i la sensibilitat que m'encomanen les petiteses del dia a dia!!!
    Petonets, bonica.

    ResponElimina
  14. Que bé que us ho passeu en aquests actes. T'he escoltat una miqueta, un altre estona acabaré la resta.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna, fem cultura al mateix temps que en gaudim...Jo no m'havia preparat res, al cap i a la fi, es tractava d'explicar les meves vivències literàries i les tinc ben presents, encara que de vegades una mica desordenades...
      Petonets, Anna.

      Elimina