Subscribe:

diumenge, 20 de maig del 2012

SORPRESA !!!
Quan fa pocs dies que el meu blog feia quatre anys, em cauen dos regals del cel...

Bé, de l'ESPAI DE GALIONAR 
                                         

i del prat d'ALES DE PARAULES


Moltes gràcies a les dues.


I m'han fet molta il·lusió. Jo no acostumo a participar  en concursos i cadenes, però després de sospesar bé les opcions, he pensat que jo els estava molt agraïda i tiro endavant...
Serà el regal dels  meus quatre anys, de treure el cap per aquesta finestra...El problema és a l'hora de triar els cinc blogs, perquè tots els dels meus seguidors m'agraden, (i alguns ja tenien el premi) però finalment, he decidit triar-los entre els que en tenen menys, per donar-los a conèixer...Però que quedi clar , que per mi tots tenen un gran valor sentimental i d'amistat...Si l'accepteu i us be de gust, heu de posar el rètol, dir qui us l'ha regalat i  passar el premi a cinc blogs, posant l'enllaç...
Els que jo he triat són aquests:
                                                                 
http://drapairedemots.blogspot.com.es/--DRAPAIRE  DE  MOTS
La Montse, és una persona molt entranyable i planera, amb qui he connectat molt bé, que viu al peu de la muntanya del Santuari de Bellmunt. L'aire muntanyenc  li encomana sensibilitat i sentit pràctic, ella diu que no deixis per demà el que puguis fer avui. Solem coincidir als "relats divers"...
http://acavalldelvent-judit.blogspot.com.es/--A CAVALL DEL VENT
La Judit,  és una apasionada de la vida, i s'enamora de tot el que fa. Entre d'altres coses escriu uns contes molt bonics, dibuixa, pinta i, fins i tot, toca l'acordió!
Sempre es fa moltes preguntes i em sembla que no sempre troba les respostes.
http://raquelblanca.blogspot.com.es/--DESAPRENENT  A  VIURE
La Rachel s'esforça molt per superar-se, ella diu que sap, que no sap res...De vegades té un garbuix interior, que fa que reflexioni sobre la vida i els seus sentiments...Sap que l'auto-confiança és la solució, encara que de vegades costi trobar-la.
http://entremots.blogspot.com.es/--EL CALAIX DE SASTRE
La Roser diu que escriu paraules que li surten de dins, paraules tendres diria jo...Com les del poema que va escriure pel nadó que vindrà aviat i del qual ella serà l'àvia. Va ser tan amable de compartir-lo amb nosaltres...Ella diu que escriu de bon matí, o mira la lluna i espera que surti el sol...
http://paraulesdevent.blogspot.com.es/--PARAULESDEVENT
Un bloc que fa poquet que he descobert...La Nasara explica uns contes i uns poemes d'una gran profunditat ,tot i que penso que no ha viscut gaires primaveres i de vegades ens fa el regal de llegir en veu alta...
Diu que té un cel preferit per on li agrada passejar, perquè li porta records de quan era una nena...


M. Roser Algué Vendrells